دلتنگی های یک غریبه











{یکشنبه, آوریل 27, 2008}   7 .

مثل هميشه بازم دلم برات تنگ شده
نميدونم چرا ولي حتي دل تنگيتم دوست دارم
دلم برات تنگ ميشه
دلم براي نگاه کردنت تنگ شده
دلم براي صدات تنگ شده
اين همه آدم تو اين دنيا هست و من دلم براي تو تنگه
اين همه آدم تو دنيا هست و من فقط دلم مي خواد تو رو نگاه کنم
اين همه دل تو اين دنيا هست و من دلم براي دل تو تنگ شده
دلم مي خواد باهات حرف بزنم
يادش بخير
اون روزا
هميشه پيشم بودي
هميشه با هم بوديم

ولي نميدونم چي شد
نميدونم چه طوري از هم دور شديم
اين رو نميدونم چرا براي تو دارم ميگم
تو که ديگه نيستي
ولي هميشه همين جا هستم

.
.
.
.
دوست دارم

پاسخی بگذارید

et cetera
