دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, آوریل 29, 2008}   هستم … پس موندم

بالاخره انگار مشکلات من با وردپرس تموم شد… هر چند که مثل دعوای خواهر برادرا که تمومی نداره ، مشکلات ورد پرس هم تمومی نداره …. : دی ولی خوب من چون اصولا از زیر بار مشکلات فرار نمیکنم میمونم و روی ورد پرس رو کم میکنم .

همه اینا رو گفتم که بگم چرا این روزا هیییی قالب عوض کردم ! بله دقیقا به خاطر مشکلات عدیده ای که با جناب ورد پرس داشتم و هر روز یکی از دوستان متخصص یه قالب رو بلاگ ما میذاشت … بالاخره بعد از تلاش های شبانه روزی کلیه دست اندر کاران فعلا چاره ای جز سر کردن با این قالب ندارم … البته همچین بدم نیست ها هر چند خودم از شکل و شمایلش خوشم نمیاد ولی اقلا بی درد سره.

نظر شما چیه؟؟

سارا says:

مهم اینکه شما بپسندی … همه چیز حل میشه

سارا @
موضوع اینه که من مشکل پسند تر از این حرفام : دی ولی گاهی چاره ای نیست دیگه … به قول هم وطن ترکمون ( با لهجه ) چاره ندارم …!



parizad says:

salam khobi?khoda ro shokr ke moshkelet hal shod
Parizad @
مرسی خانم گل! شما خوبی؟ خبری ازت نیست .. چرا آپ نمیکنی؟؟؟ همه چی خوبه؟



پاسخی بگذارید

et cetera
