دلتنگی های یک غریبه











{شنبه, مه 3, 2008}   دیگه گدایی نمیکنم

 

این پست رو که خوندم یادم افتاد که چند وقتیه دیگه عشق رو گدایی نمیکنم و چقدر راحت تر زندگی میکنم از روزیکه شروع کردم به بخشش به جای گدایی…..

 

 

پ. ن : منظورمو درست نفهمیدی ، میگم بخشش ، یعنی بخشش عشق نه گداییش ، یعنی عاشقم بدون اینکه بخوام عاشقم باشه ، یعنی دیگه نمیخوام دوسم داشته باشه ، تو زندگیم باشه ، تو زندگیش باشم ، ولی دوسش دارم ، عاشقشم تا همیشه …………….! حس خوبیه که یکیو به خاطر خوبیهاش بخوای ولی نخوای چیزی عوض بشه …! دارم لذت میبرم از این حال قشنگم.

نیاز says:

این هم بعدتر خسته ات می کند. دوست داشتن یکسره هم ممکن نیست

@ نیاز
…… 😐 شاید حق با شما باشه نیاز عزیز … اما بهتر نیست تو لحظه زندگی کنیم … من الان از این حال قشنگم لذت میبرم ! کی میدونه فرا چی میشه!



پاسخی بگذارید

et cetera
