دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, مه 5, 2008}   تو بازم قالب عوض کردی

 

😐 …………………..

 

تا ورد پرس هست و منم هستم و باهاش همیشه درگیر……………..

 

من هفته ای یه بار قالب عوض میکنم. *چاره ندارم خوب نیمفهمی؟؟؟؟؟ چیه شما با این مشکل دارین؟

 

 

پ. ن : از یه هم وطن میپرسن اگه تو یه جزیره وسط اقیانوس باشی ، هیچی هم تو جزیره نباشه ، و جزیره در حال غرق شدن باشه چیکار میکنی؟؟ میگه میرم بالای درخت!!! میگن نه مثل اینکه تو متوجه نشدی..! چیزی تو جزیره نیست ! میگه : خوب چاره ندارم!!!!!!!!!!! نمیفهمی؟؟؟ ( با لهجه من P: )

پ.ن 2 : فکر نکنین قصد توهین به کسی رو داشتم یا این جوکه… اینا که میگم همش خاطره است. 

shandiz says:

یاد صفحه فالشیست افتادم:دی

@ شاندیز: از کدوم لحاظ؟؟؟ : پی



بهار says:

منونم از توجهتون



pazh says:

بااین همه تعریفی که ازش میکنی، نه گمانم مهاجرت کنم!



پاسخی بگذارید

et cetera
