دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, مه 5, 2008}   سلام آخر

احسان رو با ایرج شناختم …….. کارهاش رو گوش میکردم چون پسر ایرج بود و یاد گذشته های دور می افتادم ……… اما با سلام آخر عاشقش شدم

نه که عاشق خودش و چشم و ابروش نه ، عاشق صداش و آهنگ هاش که منو با هر کلام به یاد عشق تلخم مینداخت و میندازه … تک تک کلمات همه آهنگ های این کاست با هام حرف میزنه و انگار از او میگه  ، و گاهی به او میگه…..

 

بذار خیال کنم هنوز
ترانه هامو میشنوی
هنوز هوامو داری و
هنوز صدامو میشنوی

بذار خیال کنم منم
اون که دلت تنگه براش
اونی که وقتی تنهایی
پر میشی از خاطره هاش…..

 

و گاهی اونقد دلم میگیره که فقط بارها گوش سپردن به آلبوم سلام آخرش آرومم میکنه … مثل امروز …… که برام نغمه خداحافظی میخوند!

 

سلام ای غروب غریبانه دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه های جدایی
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دلهای خسته
تو را می سپارم به مینای مهتاب
تو را می سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می سپارم به رویای فردا
به شب می سپارم تو را تا نسوزد
به دل می سپارم تو را تا نمیرد
اگر چشمه واژه از غم نخشکد
اگر روزگار این صدا را نگیرد
خداحافظ ای برگ و بار دل من
خداحافظ ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
    خداحافظ ای نوبهار همیشه……

 

خداحافظ ……..

خداحافظ!

پاسخی بگذارید

et cetera
