دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, مه 5, 2008}   نخستین دیدار

 

در زمینی که ضمیر من و توست،

از نخستین دیدار

هر سخن ، هر رفتار

دانه هایی است که می افشانیم

برگ و باری است که می رویانیم

آب و خورشید و نسیمش » مهر » است……

 

دیروز برای اولین بار به دیدار دوستی ندیده  رفتم … اونجا بود که فهمیدم آدما چقدر با هم فرق دارن … باز هم بی اختیار به یادت افتادم ( انگار همه حوادث زندگیم به تو ربط پیدا میکنه )
روزی که برای اولین بار به دیدنت می اومدم ، تمام راه به اینکه لحظه دیدار چه طور خواهد بود فکر میکردم… به اینکه بعد اون اتفاقات آیا امکانش هست که لحظه ای دستت رو تو دستام بگیرم؟ به این که چه خواهد شد و …. وقتی برای اولین بار دیدمت …… هنوز تصویر اون لحظه یه همون شفافی و روشنی جلو چشمامه….وقتی در آغوشم کشیدی…. وقتی دستامو تو دستات گرفتی ….. وقتی برای اولین بار تو چشات نگاه کردم ، اون چشمای جادوییت که دلم رو از من گرفت……. به فکر هایی که کرده بودم خندیدم…….. تو چقدر خوب  و صمیمی و راحت بودی و من چه احساس قشنگی داشتم در کنارت …. هر چند اون موقع به ذهنم هم نمی رسید که این شروع یه عشق قشنگه ( افسوس که این عشق یه طرفه قشنگ نبود ) !

 

………. و دیروز با دیدن این دوست ندیده ، یادم افتاد که چقدر دوستت دارم و چقدر جات تو زندگیم خالیه………. افسوس

…………….

…………….

باز هم افسوس

 

……….
من اینک تو را  در انتظارم
چراغ امیدی فرا راه دارم
گر آن مژده ای همزبان قدیمی
به من در رسانی
به جان تو ،
جان میدهم مژدگانی

 

پ. ن : شعر ها از مجموعه  » از دیار آشتی » فریدون مشیری

 

 

mahak says:

سلللللاااام خانوم گلی…خوبی عسیسم…واااای خونتو عوس کردی خانومی؟ …مبارک باشه :))…اومدم بهت سر زدم اوندفعه بعد اینقد خنگ بودم …دیدم نوشته no comment فک کردم کامنتات غیر فعاله ! :)) ببقچید خب…آخی اون شعره چقد خوچگل بود دلم یه جوری شد…متنتم همینطور…قربون دلت که اینقد کوشولوئه و زود تنگ میشه عسیسم…امیدوارم عشق قشنگت بالاخره یا دوطرفه بشه یا گرفتار یه عشق دوطرفه بشی …برات یه عالمه ارزوهای خوب خوب میکنم گلم…مرسی اومدی …منم دلم هی تنگ میشه برات خب! …اگه سر نمیزنم از تنبلیمه …ببقچید 🙂 …بوسسسس یه عالمه …



parizad says:

salam khobi?
nokhostin didar hamishe baraye adam be yad mimone



پاسخی بگذارید

et cetera
