دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, مه 6, 2008}   دلم برای خونه تنگه

خانه هنوز هست …

خانه هنوز هست …
خانه هنوز هست

اما آدم‌هایش مرده‌اند

یا شاید
( باید این‌طور می‌گفتم: )

خانه ویران شده‌است
اگرچه آدم‌ها هنوز هستند

نه
( این‌طور هم نشد )

خانه هنوز هست

آدم‌ها هم زنده‌اند

اما در این میانه
چیزی غایب است انگار

نمی‌دانم….

پ. ن : هر کاری کردم نتونستم ایم ویدیو رو پست کنم ……. 😦 امان از این ورد پرس

پ. ن  2 :

وطن چیه؟ وطن کیه؟
لالایی ِ بچه گیه…
..خلیج فارس یعنی وطن
یعنی شناس نامه ی من

بحر خزر یعنی وطن
یعنی شناس نامه ی من

فروغ says:

خدا صبر بهت بده جوون



پاسخی بگذارید

et cetera
