دلتنگی های یک غریبه











{جمعه, مه 9, 2008}   شاید فردا روز آغاز بود …..
…..
بالاخره اون تلفن لعنتی که روزها برای نشنیدن صداش دعا کرده بودم امروز رسید ! تلفنی
که صداش مثل یه زنگ خطر هنوز تو گوشمه و زنگ صدای آدم اونور خط و لحن ترحم
آمیزش مثل پتک تو سرم میکوبه!
گاهی فکر میکنم خدا قسمت بعضی ها رو با درد و سختی نوشته ! منم یکی از اون
بعضی هام ، گاهی هم خوشبینانه نگاه میکنم و میگم خدا بنده های محکم ترش رو بیشتر
امتحان میکنه و میدونه من تحملش رو دارم واسه همین بهم درد میده که بیشتر رشد کنم ،
اما گاهی هم شاکی میشم و میگم خدایا خودمون شدیم شکل ورقه امتحانی بسه دیگه چقدر
امتحان !
کی قراره آرامش نصیب ما کنی؟
دارم هذیون میگم ، اما دردی تو سینه است که توان گفتنش رو به هیچ کس ندارم ، حتی
عزیز ترین کسام  ، حتی خونوادم !
… همیشه فقط ازت یه چیز خواستم خدا یعنی همین یه خواستم رو هم زیادی دیدی
ایییییییییی      خداااااااااا  !
ولی شاکی نیستم ، فقط درد میدی توان تحملش رو هم بده!
پ . ن : برام دعا کنین ، شاید فردا روز آغاز باشه نه پایان ، دلم میخواد تحت هر شرایطی یه بهتر از سابق برگردم نه خراب و ویرون!
کی میدونه فردا چی پیش میاد؟
unliner says:

میگن اگه برای کس دیگه ای جز خودت دعا کنی،دَعات میگیره…
دعا میکنم که خدا دعاتو بشنوه.



پاسخی بگذارید

et cetera
