دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, مه 13, 2008}   خوب من دلم صداتو میخواد….

 

خوب چیکار کنم تا وقتی پرستار بد اخلاقه اینحاست نمیتونم تلفنم رو هم جواب بدم 😦 مجبورم صداشو ببندم و بخوابم ….. بعدش تو هم همون موقعهه فقط زنگ میزنی :(( بعد من هییییییییی به پیغامی که فقط 2 ثانیه است طولش گوش میدم که با شنیدن صدات آرامش بگیرم…………

بعد به کی بگم که خوب من دلم صداتو میخواد نافرم………..!

چرا همیشه یا قیر نیست یا قیف یا ……… بعد من میگم ما اگه شانس داشتیم بعد بعضی ها میگن ………. نیمه پر لیوان !!! آخه نه چطوری؟ تو بگو چطوری؟

 

پ. ن : مردم اینجا تو این اتاق طبقه … آسایشگاه ترک اعتیاد معتادان اینترنتی و هیچکی نگفت به جهنم : دی

ما چاكريم! حالا چرا ترك و اينا؟! مگه اعتياد به نت چشه؟؟

_____________________
تنهاترین : چیزیش نیست منیره جونم ولی این کافرای از خدا بی خبر نمیزارن هر وقت میخوام آن لاین باشم اینجا و خوب واسه منی که از 24 ساعت 20 ساعت آن لاین بودم و پای کامپیوتر این الان یعنی ترک اعتیاد دیگه : دی
ضمنا ما بیشتر!



پاسخی بگذارید

et cetera
