دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, مه 19, 2008}   من آموختم….

 

شايد نشه با خوندن مهمترين آموخته زندگی يکنفر به جای اون قرار گفت و زندگی کرد ولی ميشه حداقل همون نيرو و زمان و …. براش صرف نکرد و اون تجربه رو بدست آورد. اينها يه چند نمونه از اين موارده که من خودم که خيلی باهاشون حال کردم.

1- من آموختم که هر چقدر بزرگتر می شوم کمتر به من توجه می شود.(۶ساله)
    ۲ـ من آموختم که هيچ وقت برای التيام بخشيدن به يک رابطه صدمه ديده دير نيست.(۵۷ساله)
    3ـ من آموختم که هر موفقيت بزرگی در ابتدا نا ممکن به نظر رسيده است.(۴۷ ساله)
    4ـ من آموختم که برای اينکه روز خوبی داشته باشی در طبيعت به دنبال نشاط و زيبايی باش. گوش کن تا صدای زيبا بشنوی . با ديگران سخن مهر آميز بگو و برای يک نفر بدون اينکه خودش بفهمد،يک کار خوب انجام بده.(۸۵ساله)
    ۵ـ من آموختم که تقريبا هيچ کالای مرغوبی ارزان نسيت.(۵۲ ساله)
    ۶ـ من آموختم که بچه دار شدن مشکلات زناشويی را حل نمی کند.(۲۴ساله)
    ۷ـ من آموختم که ديدن درد و غم ديگرای بدترين درد است.(۴۶ساله)
    8ـ من آموختم که هنوز خيلی چيزها هست که بايد ياد بگيرم.(۹۲ساله)
    ۹ـ من آموختم که نمی توانم از ديگران انتظار داشته باشم که مشکلات مرا حل کنند.(۳۴ساله)
    ۱۰ـ من آموختم که انسانهای سخاوتمند کمتر دچار مشکلات ذهنی و احساسی می شوند.(۵۱ساله)
    ۱۱ـ من آموختم که اگر می خواهی ميهمانی بروی بايد خودت هم ميهمانی بدهی.(۳۸ساله)
    ۱۲ـ من آموختم که عشق قلب آدم را ميشکند ولی ارزشش را دارد.(۲۶ ساله)
    ۱۳ـ من آموختم که بهترين دوستانم آنهايی هستند که مرا دچار مشکل ميکنند.(۱۱ساله)
    ۱۴ـ من آموختم که هر وقت به مسافرت می روم آرزو می کنم که کاش در خانه بودم و هر وقت در خانه هستم دلم می خواهد در مسافرت باشم.(۵۹ساله)
    ۱۵ـ من آموختم که موفق زندگی کردن مثل نواختن ويلون است که بايد هر روز تمرين کنی.(۷۰ساله)
    ۱۶ـ من آموختم که لازم است اجازه دهيد کودکان شما کودک باشند.(۳۷ساله)
    ۱۷ـ من آموختم که هيچ گاه نبايد قبل از حل و فصل مجادله ای به رختخواب برويد.(۷۳ ساله)
    ۱۸ـ من آموختم که نمی شود يک تکه کلم را در يک ليون شير پنهان کرد.(۷ساله)
    ۱۹ـ من آموختم که اعتماد ، تنها عامل مهم در روابط شخصی و کاری است.(۲۰ساله)
    ۲۰ـ من آموختم که بيشتر چيزهايی که درباره آنها نگران هستيم اتفاق نمی افتند.(۶۴ساله)
    ۲۱ـ من آموختم که مهمترين تصميمی که در زندگی می گيری اين است که ببينی با چه کسی می خواهی ازدواج کنی.(۹۵ساله)
    ۲۲ـ من آموختم که همواره بايد به آينده فکرکنم ، هنوز کتابهايی برای خواندن ، غروبهايی برای تماشا کردن و دوستانی برای ديدن وجود دارند.(۸۶ساله)
    ۲۳ـ من آموختم کسانی هستند که تو را عاشقانه دوست دارند فقط نمی دانند چطور اين احساس را نشان بدهند.(۴۱ساله)
    ۲۴ـ من آموختم که پدرم می تواند خيلی حرفها بزند که من نمی توانم.(۸ساله)
    ۲۵ـ من آموختم که اگر کسی حرف ناشايستی درباره ام زد من به زندگی ادامه بدهم تا بقيه چنين چيزی را باور نکنند.(۳۹ساله)
    ۲۶ـ من آموختم هنگامی که بازسازی می کنی همه چيز دو برابر آن مقداری که فکر می کردی طول می کشد و هزينه بر ميدارد.(۴۸ساله)
    ۲۷ـ م آموختم که ۹۰ درصد اتفاقاتی که برای من رخ ميدهند خوب و فقط ۱۰ درصد آنها بد هستند و برای اينکه خوشحال باشم بايد روی آن ۹۰ درصد تمرکز کنم.(۵۴ساله)
    ۲۸ـ من آموختم که بدون مخاطره کردن نمی شود قهرمان شد.(۴۳ساله)
    ۲۹ـ من آموختم که هر چه خلاق تر باشی چيزهای بيشتری را درک می کنی.(۵۱ساله)
    ۳۰ـ من آموختم که آدم نبايد خودش را با بهترين کاری که بقيه می کنند مقايسه کند، آدم بايد خودش را با بهترين کاری که خودش می تواند انجام دهد مقايسه کند.(۳۱ساله)

 

 

پ. ن : من آموخته ام هر چقدر چیزی رو بیشتر دوست داشته باشی و بخوای ازت دور تر میشه …. شما چی آموختین تو این دو روزه دنیا؟

A Tiny Dot says:

خیلی قشنگ بود منو یاد یه چزایی انداخت:)راستی دلمون خیلی برات تنگ شده نمیایی اونطرفا؟
من آموختم که….بهش که فکر می کنم وحشت می کنم یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفتم!!!؟؟؟

__________________
تنهاترین : مرسی دوست گلم ، منم دلم براتون تنگ شده ، اما لازم بود یه سری چیزایی رو بیاموزم lol 😉



maryamss says:

سلام تنها ترین عزیز.من تازه اینجا رو دیدم.خیلی خوشحال شدم.راستی احوالاتتون چطوره؟خیلی وقته نیستید.



پاسخی بگذارید

et cetera
