دلتنگی های یک غریبه











{پنجشنبه, مه 22, 2008}   پذیرفتم …… بپذیر

 

گفتی بپذیر که من و تو ما نمیشیم…

گفتی بپذیر که موازی باشیم…

گفتی بپذیر که ما دیگه فقط دو تا دوستیم و اگه تو بذاری دوست میمونیم…

گفتی بپذیر که تو نمیتونی از یه دوست بخوای آرام بخشت باشه…

گفتی بپذیر که زیادی به احساساتت اجازه دادی وارد قضیه شه… پس خودتو کنترل کن…

گفتی بپذیر …………

…………………

گفتم چشم ……   چشم ……. چشششششششششم ….به خدا پذیرفتم!

………….

………………..

اما…………………….

تو هم بپذیر که از دل نمیری ، که مملوم از تو و خودم را گم کردم، که  مهم نیست چقدر تلاش میکنم تو و خاطرات با تو بودن کم رنگ نمیشن…….. همیشه دوستت خواهم داشت ، همین!

 

پ . ن :  دیگه پذیرفتن یا نپذیرفتن من و تو چیزی رو عوض نیمکنه ……. من و تو مدت هاست که فرسنگها از هم دور شدیم!

pazh says:

شاید که خیریت باشه! کی میدونه؟ (;



پاسخی بگذارید

et cetera
