دلتنگی های یک غریبه











{جمعه, مه 23, 2008}   من انگار زندگی رو هم دوست دارم

 

استاد خوب مهربون دوست میدارم که یه ساعت زود آدمو میفرسته خونه ….

استاد از اون مهربون تر رو که کلاس دو شنبه رو به خاطر آخر هفته طولانی تعطیل میکنه رو بیشتر دوست تر میدارم.

تازه امروز متوجه شدم که من چقدر چیزی دوست میدارم. اصلا انگار زندگی رو دوست میدارم یه جورایی.

همین های وی ( High Way ) بزرگه 395 که ساعت 10 شب هم که دارم از کالج میام خونه هنوز شلوغه رو دوست میدارم.

شهرمو که وقتی میرسم میبنم ساعت از 10:30 گذشته و بعضی از مغازه ها هنوز بازن و بعضی از این آدم با حالا دارن قدم میزنن تو خیابون

خوشگلش رو هم خیلی دوست میدارم اصلا  یه جواریی همیشه زندگی تو این شهره در جریانه که همین جریانه منو عاشق خودش کرده!

میرسم خونه جای پارک نیست ، مجبورم اون ته ته پارکینگه پارک کنم و با این کفشای پاشنه 10 سانتی که از صبح پام توش بوده و داره

میشکنه دیگه ، لنگ لنگان تا خونه بیام و بازم عین خیالم نیست .. چون قدم زدن ( هر چند تکی ) تو این هوا ملسه رو هم خیلی دوست دارم.

خونمو خیلیییییییییی دوست میدارم که وقتی درو باز میکنم بوی این اطلسی خوشگلا همه جا رو پر کرده و حالمو عوض میکنه.

بالکن کوچولوی خونم رو هم دوست میدارم که شبا تا دیر وقت میشینم با لپ تابه کنار اطلسی ها و به کارام میرسم….

 

خلاصه دیدم یهو چقدر پازیتیو ( Positive ) شدم و چه همش همه چیو دوست میدارم!  گفتم بگم شمام بدونین : دی

 

پ. ن : کلا اینروزا حالم خوب شده ، انگار زندگی دوباره بهم داده شده ، خوب یه جورایی هم داده شده دیگه …. فکر کنم اصلا واسه همینه که همش همه چیو دوست دارم!

pazh says:

شما که پازیتیو باشی خواسته و ناخواسته همه ی دور و برت رو هم پازیتیو میکنی! 🙂
امید که همیشه همینطور و بهتر و بهترتر و بهترترتر باش! :))

هر صبح که بیدار میشیم، یه زندگی جدیده! اگه باورش کنیم 🙂



Azin says:

چه خوب که خوبید…



پاسخی بگذارید

et cetera
