دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, ژوئن 3, 2008}   20.

خیالت ساده دل تر بود و با ما از تو یک رو تر ….من اینها هر دو با آئینه‌ی دل روبرو کردم …فرود آ ..ای عزیز دل ؛که من از نقش ِ غیر ِتو سرای ِ دیده با اشک ندامت شست و شو کردم . صفائی بود دیشب با خیالت، خلوت ِما را ،ولی من….. باز پنهانی …..ترا هم آرزو کردم ……….!

همین 😐

گجمو2 says:

سلام.
من یک بار فکر کونم تی وبلاگ میان بامو دارم چون تی قالب وبلاگ مره خیلی آشنا ایسه.
در هر حال اگر دیر باموم تره سر بزم مره ببخش و الان تره گم کی :
به وردپرس خوش آمدید
تی لینک وبلاگه هم بنه دارم هم کتیبه نویسان وردپرسی میان هم شومالی میان و اگر حوصله بوکودم » آخه الان خیلی عصبانی ایسم چون بی پدر مادران دیشب بوگوفتید کی خواییم پخش مستقیم والیبال ایران و آرژانتینه ساعت 7 صبح پخشه کونیم اما الان کی 8/5 سبح ایسه هیچ خبری نیه و من از ساعت 6/5 صبح بیدارم » تی فید وبلاگ اوسانم تا لینک تی آخرین نوشته بایه می بلاگ درون دیگران هم با اطلاع بوبون.
بازم عذرخواهی کونم.
خیلی خیلی خوشحال بوبوستم.

____________
تنهاترین :
ممنون از این همه ابراز لطف گجمو جان ! موفق باشید



پاسخی بگذارید

et cetera
