دلتنگی های یک غریبه











{پنجشنبه, ژوئن 5, 2008}   طوفان زده گانیم

Picture 022

هی میگم بابا از حراست شرکت ایمیل زدن میگن دولت وضعیت ویژه اعلام کرده تا ساعت 5 از ساختمون بیرون نرید ، هی شما بخندین و بگین اسمایلی آمریکایی ترسو و بازم یه باد اومد اینا هول شدن …. : دی

آقا باور کنین یا نه من وقتی از شرکت زدم بیرون یه آفتاب خوشگل درخشون بالای سرم بود زمین هم یه کمی خیس بود انگار یه نمه بارون زده همچین بفهمی نفهمی…. بعد باز مثل بعضی وقتا زود قضاوت کردم و گفتم بیا دیدی اینا بیخودی همه چیو زیادش میکنن؟؟؟ الکی ایمیل میفرستن مللتو بترسونن …… اینننننننن امریکایی های ترسو ( استریو تایپ…!!! )… خوب بعدش خودم بیشتر شرمنده شدم باور کنین ، همین که از گاراژاومدم بیرون دیدم ااااااااا یکی از این درختای دور ساختمون از ریشه در اومده…!!!! و نقش زمینه! و امروز صبح عکسی ازش گرفتم….

وارد خیابون که شدیم دیدم همه جا برگ فرش شده…. خیابون پر بود از شاخ و برگ این درختای بیچاره که باد زورش فقط به اینا رسیده بود انگاری! اونایی هم که حساس تر بودن یا از ریشه در اومده بودن یا شکسته بودن!

خلاصه دختر خاله هرو که رسوندم خونه دوربینشو قرضیدم که این شاهکار آقا خداهه که این روزا کامپبوترش قاط زده و هییییییییی کارای اشتباهی برنامه ریزی میکنه ( استغفرالله بچه باز تو کفر گفتی : دی ) رو یه جورایی ثبت کنم.

لازم نیست که بگم ترافیک هم بیداد میکرد…. اصولا با یه بارون معمولی این ملت یادشون میره چطوری باید رانندگی کنن ……. دیگه چه برسه با طوفان اینجوری!!!! خلاصه که مسیر 35 دقیقه ای تا دانشگاه رو جای همتون خالی یک ساعت و نیم تو راه بودم… و اینجوری شد که این پست آفریده شد!

بعد خوب خنده نداره که….! تو این ترافیکه که اصلنم راه نمیره خوب من چیکار کنم؟ به خصوص که سی دی درایو ماشینم باز امروز عشقش کشیده کار نکنه و بعد تنها کاست موجود تو ماشین هم دوستت دارم آقای ناصر عبداللهی خدا بیامرزه و الانم داره میخونه …..

«….وقتی بارون میباره رو غبار جاده ها

وقتی هر خاطره ای تو رو یادم میاره

وقتی توی آینه خودمو گم میکنم

میدونم که لحظه هام رنگ آبی نداره

تازه احساس میکنم….

که چشام بارونیه …

پشت این پنجره ها ……. داره بارون میباره ….

بارون

بارون….»

بعدترشم دوباره هوا گرفته و ازون رعد و برق وحشی ها میزنه و بارون هم نم نم شروع کرده و منم نمیخوام شیشه رو بکشم بالا و کلی هم خوشمزه است بارونه میخوره تو صورتم اصلنم مهم نیست که موهام وز کرده و دیگه کم کم دارم خیسه خیس میشم : دی چون حالم خوبه و الان دوست دارم اینجوری باشه !

بعدش هم تازه کلی عکس در حال رانندگی و اینا گرفتم که میزارم تو فلیکرم تا آیندگان بدونن که اینجا امروز طوفان اومده.

پ.ن : استاد خوب مهربون خیلی دوست دارم که به خاطر طوفانه یه ساعت زودتر میفرسته آدمو خونه …. هر چند که استادای شیفت شب تابستون همشون یه جورایی مهربونن : دی

پ . ن تر : بعد این یعنی اصل خوش شانسی که من زود میرسم خونه و برق نداریم…….. بعد مجبور میشم بعد قرن ها مثل زمون بچه گی ها با نور شمع کارامو بکنم و بعد هم ساعت ده و نیم بخوابم…….. ( ولی عجب مزه داد )

خوب بعدترشم میشه اینکه این پستی که تو ماشین شروع شده بود باید اول وقت که میرسم شرکت تموم شده لابدش دیگه؟

یه سری از عکسا رو هم امروز صبح گرفتم …. هنوز همه جا شکل طوفان زده ها ست و تاز هنوزم من برق نداشتم صبحی که میومدم سر کار…. خوب همین دیگه پ .ن تر تر نداره : دی

با ربط : ایشون هم بله

Picture 003 Picture 015 Picture 004

پژ says:

اوه اوه اوه!‌
چه خبرا بوده!
حالت خوبه حالا؟ چیزیتون نشده؟

فقط من موندم این درخته چطوری شده که یه تیکه از تنه اش کنده شده!

_________________
تنهاترین : قدرت خدا که میگن شنیدین؟ همینه دیگه 😉



گجمو2 says:

امیدوارم هیچوقت و در هیچ جا تره هیچ اتفاقی دنکفه خواخورجان.
تره چراغ ستکا روانه کونم اویه تا برق بایه ؟ 😀



دختر جان .. باورت می شه دیشب که نوشتم دعا دعا می کردم که بیایی و یک خبر از خودت بدهی ؟؟؟ ما روی خط تورندو کم سرعتی بودیم .. خوشحالم که به آنجا خیلی خسارت وارد نشد … من خیلی ترسیدم .. هنوزم به بیرون که نگاه می کنم باورم نمیشه این خیابان کج کوله و کثیف همان دیروزیست … دلم برای آن زن می سوزه .. هنوزم بهش فکر می کنم … خوشحالم که خوبی .. امیدوارم زودتر برق بیاد … قربانت ..



مکین says:

طوفان‌زدگانِ دل‌شدگانید؟
گُدرتِ خدا عجب طوفانی!



نمی دونم کجای آمریکا زندگی می کنی اما طرف های ما)Washington DC) هم طوفان بدی اومد و 1 روزم برق ساختمونم قطع بود. حالا هم اینقدر هوا گرم و مرطوب شده که دارم خفه میشم!!



bITA says:

فکر می کردم «بلا» فقط مال ما اینور آبیهاست … مواظب خودت باش دوست ِپروانه …



پاسخی بگذارید

et cetera
