دلتنگی های یک غریبه











{پنجشنبه, ژوئن 19, 2008}   شروع شد

خوب اولندش اینکه بگم من خووووووووو ب خوبم فقط یه کمی گردنم درد میکنه که فکر کنم از سلما جونم سرایت کرده .. خوب نمیدونستم گردن دردم مسریه اونم از اون سر دنیا وگرنه انقدر اسمایلی هاگ و بوس و اینا براش نمیفرستادم ( سلما جونم : دی )

دیمندش: اینکه یعنی این اصلش اولندش بود ولی بعد دیمندش،  اینکه از همهههههههههههههه دوستای گلم مجازی و حقیقی یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونم به خاطر این همه لطفشون به من که این روزا که ننوشتم با کامنت ها و مثلا کامنت ها و ایمیلاشون شرمنده ام کردن ، یه کمم خودمو لوس کنم خوب من نوشتم تموم شد که ببینم کیا دوسم دارن و شما چی میگین ..خوب نمیدونستم شماها اییییییییییییییین همه دوسم دارین باید به خودم ثابت میکردم که هنوز عزیزم  : دی ( اگه شما تونستین اعتیاد به اینترنت رو ترک کنین منم حتما میتونم فقط بگین چطوری :ی )

سیمندش :بگم که همگان بدونن و خوشحال نباشن نه بابا چی چی تموم شد؟؟؟؟ اینجا چرا تموم شه؟ تازه شروع شده! اون چیزی که تموم شد یه بخش سختی از زندگی بود ، یه کابوس ، یه درد ، یه عذاب ….. یه بخشی که بی موقع و به اشتباه و یه دفعه شروع شده بود ……… به همون بی موقعگی و سرعت هم تموم شد تموم شدنی : ی و الان خووووووووبم خوووووووووب .

چارمندش: هم که اینجا دوباره طوفانه ! بازم یه روز که من با استاد راهنماهه قرار دارم باید طوفانه بیاد و باز این هم درختا بیفته و باز همه چراغ راهنمایی ها خاموش باشه و آقا پلیسا پر باشن همه جا…..  ولی آقا / خانم تیر چراغ برق افتاده که افتاده هااااا …!!! بعم من میگم همه چی این شهره به باد بنده میگن این چه طرز حرف زدنه! بعد تو این راهه که دوباره یک ساعت و نیم طول کشید و اینا من از این شهر که این دوست جونم توش زندگی میکنه رد میشم و اول از همه یادش می افتم و اینکه ایشالله خوبه و این دفه نترسیده باشه… بعدشم این دفه سی درایوه به ما لطف کرده و کار میکنه و سیاوش داره میخونه : …

من میگم منو شکستن… چشم فانوسمو بستن

تو میگی خدا بزرگه ماهو میده به شب من……

من میگم حالا بسوزم یا که با غصه بسازم

تو میگی فرقی نداره من که چیزی نمیبازم

من میگم این جا رو باختی عمری که رفته نمیاد

تو میگی قصه همین بود تو یه برگی توی این باد……….

و خوب من حالم خوبه و اشکم هم سرازیر نمیشه با این آهنگه دیگه و دارم مثل همیشه از این فرصته تو ترافیکه استفاده میکنم و یه پست کاغذی مینوسم تا کی فرصت بشه و به یه پست تبدیل بشه :ی

بعدترشم امروز اومدم خونه لپ تاپ ام رسیده  و من کلیییییی خوشحالم ….. بعلهههههههههه  بالاخره ما هم لپتاپ نو دار شدیم ( نه اینکه بگم که شما چیزی بگینا نه خوب هویجوری از این واقعه شیرین بسی خوشحالم ) دوستای گلی که در جریانن میدونن که پروژه خرید این لپتاپ از کی شروع گردیده بید ………. خلاصه که داداچ/ آپچی ما لپتاپ نو داریم الان : دی

باران را هم سر ایستادن نیست اونوقت

بعد حالا من اینو مینویسم شما بگین آدم چه حسی بهش د ست میده بعد این همهههههههههههههه ماجرا میرسه دانشگاه .. میبینه بهههههههه کلی پارکینگ همین جا خوبا و نزدیک ساختمونا خالیه!!! با ناباوری و بی خیال پارک میکنه و بعد هنوز از ماشین پیاده نشده که آقای همکلاسیه میاد و میگه به علت قطع برق کلاسا کنسل شدن ……. اونوقت آدم نمیدونه خوشحال باشه یا ناراحت…… آخه ضد حال دیگه به چی میگن؟ بعد تو همین ترافیک لعنتی یه ساعت و نیم دیگه باید تو راه باشم تا برسم خونه و جالبه که تو این شر شر بارون یه آفتاب خوشگل جهان تاب هم در اومده  و یه دونه از اون رنگین کمون قشنگا درست کرده  ولی مگه این ماشینا راه میرن که من برم برسم زیر رنگین کمون آرزوهام برآورده شده .. جای دوربین ناکامم خالی  😦

پ . ن : این پست به تاریخ چند روز پیش تو ماشین نوشته شده و من سرم شلوغ بوده کلی و نتونستم بتایپمش

پ. ن تر : خوب ما برگشتیم دیگه

پ. ن ترتر: میخواستم یه عکس رنگین کمان بزارم ولی به خاطر تغییرات سیستمی نشد ، حالا بعدا: دی

و آخرین پ . ن : هنوز لایو رایتر  و اینا خبری نیست وقت نکردم نصب کنم دیگه مجبورم تو ورد پرس تایپ کنم اینم نتیجه اش دیگه …… هیچی سر جاش نیست ولی خوب تیک این ایزیم من الان……. ولی ورد پرس دوست نمیدااااااااااااااااررررررررررررررم

سارا says:

عزیزم دلم همین که سرحال و خوبی یعنی عشق دیگه :)))



ژوپی says:

صدقه انداختی کنار؟بنداز که اعلام کردی خوبی و خوشی چشم نخوری.راستی امتحاناااااااااااااااااااااااات خوبن؟خوش باشی و سیییییییییییییییییی یووووووووووووووووووووووووووووو



elham says:

salam dooste khoobam
az inke be asemaniha sar zadi binahayat sepasgozaram ,hich vaght ehsase tanhaei nakon chon asemani ha ham ba to dar tamame mavared ham aghidast be omide didare mojadade shoma



23da says:

باز آمدم چون عید نو، تا قفل ِزندان بشکنم
وین چرخ ِمردم خوار را، چنگال و دندان بشکنم
گر پاسبان گوید که «هی» بر وی بریزم جام ِمی
دربان اگر دستم کشد، من دست ِدربان بشکنم
چرخ ار نگردد گرد ِدل، از بیخ و اصلش برکنم
گردون اگر دونی کند، گردون ِگردان بشکنم



From Tehran, with love! says:

الهی بمیرم برای گردنت !

تازه این که چیزی نیست …دو تا دیگه از دوستام هم که اصلا هم بهشون کیس و هاگ و اینا نداده بودم هم گردن درد گرفتن! …غلط نکنم ویروس جدیده!

لپ تاپ نو مبارک …یادم باشه مفصل مشخصات ازت بگیرم ببینم من بالاخره چه می کنم…

قدر بارون رو بدون ما اینجا خشکیدیم تو این گرما و کم آبی …

آهان راستی …من روزایی که دانشکده تعطیل می شد می رفتم برای خودم جشن می گرفتم تا می تونستم می خوردم (بعد می پرسن تو چرا می خوای رژیم بگیری …دارم کفاره کناهان دوره جوونیم رو می دم مادر)

حالا برو درست رو بخون :-*

—————–
تنهاترین : مرسی عزیز دلم راجع به لپتاپ هم حتما میحرفیم :-*



گجمو2 says:

ایکاش همیشه باشی چه اینجا چه اونجا چه هر جا.
من فقط دوست دارم که تو باشی اما جاش واسم مهم نیست چون اینو مطمئنم که توی قلب من به عنوان یه دوست یه همشهری هستی اما تو هر جا میخوای برای خودت باش.
چی می شد یه روز تصمیم بگیری که این قالب وبلاگت رو عوض کنی تا لااقل من یکی خوشحالم شم 😀
خوشحالم که برگشتی.

___________________
تنهاترین : ممنونم برار جان



مکین says:

که پس این‌جوریاس، می‌نویسین که ما رو محک بزنین! :ي
لپ‌تاپ نو مبارکا باشه. ایشاللللاه به خوشی ایستیفاده کنی خواااهر!

________________
تنهاترین : قربون شوما .. مخلصیم آپچی :-*



iVahid says:

Man inja keyboarde farsi nadaram, pas finglish minevisam!
Man ke midoonam poste ghabli baraye shoke kardan va kolle in post ro moghadameh chini kardi ke begi laptop kharidi! 😀 Manam chizi nagoftam ta bebinam baz jaryan chie o chi mikhay roo koni! 😛
Hala moshakhasatesho bedeh, shayad be darde ma ham khord! ;o)

_______________
تنهاترین : نه داداش من اون تموم شدنه تموم شدن بود و هیچ دخلی به هیچی نداشت جز شروع یه فصل تازه تو زندگی بنده… تو پستمم نوشتم شما نبفهمی .. اصلا تو هیچییییییییییی نبفهمی 😀
لپتاپم خریدیم حالا .. هر چند خیلی دوسش ندارم.. باید راجع بهش رایزنی کنم حالا با دوستان …! ولی خوب دیگه .. چاره ندارم : P



پاسخی بگذارید

et cetera
