دلتنگی های یک غریبه











{پنجشنبه, ژوئن 19, 2008}   24 .

يک پنجره براي من کافي‌ست

يک پنجره به لحظه آگاهي و نگاه و سکوت

Azin says:

یک عالمه ممنونم خانومی جان..:*



علیرضا says:

بازکن پنجره را صبح دمید.ازآشنایی با سایت شما خوشحالم



Ama man 2ta panjareh niyaaz daaram, 2ta pajareh ke betoonam taa roozi ke zendam beheshoon khireh besham o asheghaneh negaheshoon konam, are

___________________
خوب فرق آدما همینه دیگه دوست عزیز! امیدوارم بتونی اون دو تا پنجره رو پیدا کنی … از ما که گذشت.!



ادیب says:

سلام.
فکر نمیکنی اگه یه پنجره باشه یکم ترافیک ایجاد میشه ؟
دو تا پنجره به نظر من باید باشه تا آدم از یه پنجره برای استفاده و از پنجره دیگه برای در رفتن از مشکلاتش استفاده کنه .!!
» خانوم گوگوش هم اینو تصدیق میکنه : ارجاع به آهنگ دوپنجره »
در کل زیاد سخت نگیر.
با تشکر

____________
تنهاترین : خوب بعضی ها یه پنجره بسه شونه بعضی ها نه : دی و چشم سعی میکنم تیک ایت ایزی باشم ولی حالاایزی بودن من مگه چیزی رو عوض میکنه؟ پنجره ها دو تا میشن اونوقت : دی
بعدم این با تشکر شما ما رو کشته داداش :ِD



حامد says:

قناعت بزرگترين ثروت است. برای من نيز پنجره ای کافیست.



آیا همه در یک پنجره جا میگین؟! 🙂

– چطوری تنهاترین جان؟ یک هویی یافتمت 😉

_____________
تنهاترین : همه؟ کین این همه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا وااااااااااااااااااااای مرسی که پیدام کردی دوست جونم 😀 ولی مگه من گم شده بودم آیا؟؟



ادیب says:

سلام.
خدا نکنه بکشتت.( متشکر )
نه دو پنجره نمیشه ولی بازم خوبه.
وبلاگتو لینکیدم ( حالا اجازش بماند واسه یه وقت دیگه :دی )
با تشکر. ( والا میگن تشکر کردن خوبه پس ما هم همین کار را انجام میدیم.)

____________
تنهاترین : مچکرجات بابت لینکیدنتون دوستم و چاکرجات واسه بقیه اش 😀



پاسخی بگذارید

et cetera
