دلتنگی های یک غریبه











{پنجشنبه, ژوئن 26, 2008}   فقط واسه یادآوری به خودم که اومدنی رفتنیه

«سختِ لحظه های رفتن میدونم، سخت در خودم شکستن میدونم، با یه دنیا غم و فریاد رو لبام سخت از هیچی نگفتن میدونم.»

 

 

مدتهاست ارتباطمون گودری شده

تو همین گودرانه ها یه روز

گفت : ما با هم اختلاف نداشتیم…من و تو مختلف بودیم

گفتم : 😐

گفت : منتظری نکته پیدا کنی؟

گفتم : هاید میکنم تا راحت باشی  …من فقط آرامش رو برای خودم نمیخوام تو هم بهش احتیاج داری.

هیچ نگفت….

هاید شد….

نبود….

ندیدم

نیست …..

 

 

دلتنگ شدم.

دلتنگم….!

دلتنگ روزهایی که همیشه بود با یه چراغ قرمز اما برای من همیشه ورود آزاد بود!

اول فقط بود، مثل خیلی از دوستایی که فقط هستن…

بعد هر از گاهی احوال پرسی میکردیم

بعد کمی هم حرف میزدیم از اینور و اونور بعد این شد عادت هر روز ……..

بعد ……

 

همیشه بود.. تو همه لحظه ها…. بعد شد خود لحظه ها!

بد دیگه من و تو نبودیم یا شاید من فکرمیکردم ما بودیم!

 

………

 

تا اون روز لعنتی

تا اون مختلف شدن

تا تصمیم برای موازی شدن

و دیگه نبود

حتی با چراغ قرمز

بعد هر از گاهی ایمیل بود و یه جواب

بعد جواب ایمیل ها هم با تاخیر رد و بدل میشد تا دیگه ایمیلی هم نبود 😦

تا رسید فقط به گودر….

تا رسید به هاید و نو شر

حالا دلتنگ همه اون روزام.. روزایی که دلخوشیم دیدن چراغ روشنش بود حتی اگه هیچ حرفی رد و بدل نمیشد.

دلتنگ اون دوستی ام…

دوستی که اونقد کم رنگ شده که نمیبینیمش

دلتنگ اون روزای خوب با هم بودن ، شب تا صبح بیداریا .. دلتنگ ….دلتنگیهام.

 

«با تموم خستگیهام، با همه دلبستگی ام، لب خاموشم تو رو چون شعری واسه فریاد کم میاره…

تو کویر تشنه روح من بگو باز بارون بباره…»

 

حالا حتی جرات پرسیدن حال و احوال نیست!

پذیرفتم که رفت که دیگه نیست که دیگه نخواهد بود 😐

اما چه کنم با دل خویش؟

دل دیوانه تنگ……..!

 

کوچ من از همیشه ، چاره آخر اینه، پای عبورم اما زنجیری زمینه…

نمیخوام روز و شبم این همه تکراری باشه، کاش میشد هجرت من فرصت بیداری باشه.

ندا says:

تنها جون , چقدر از ته دلت نوشته بودی !! اسمایلی حلقه اشک



پاسخی بگذارید

et cetera
