دلتنگی های یک غریبه











{جمعه, ژوئن 27, 2008}   هویجوری یه غر غر دیگه

 

 

خوب اگه شما بودین چه احساسی بهتون دست میداد وقتی یه ایمیل شخصی به اسمتون از کنگرس من ایالتتون در جواب یه نامه کلی که براش فرستاده بودین می اومد؟؟

من الان نمیدونم چه حسی داشته باشم … خیلی حس خوبیه از یه طرف…  این یعنی اهمیت داشتن آدما به معنای واقعی کلمه!  چیزی که عمرا تو مملکتمون بهش برسیم یا لااقل من اون روز رو نخواهم دید  ..از طرف دیگه وقتی عمیق فکر میکنم و یاد جایی که بهش میگم خونه می افتم… دلم میگیره شدید… هی روزگار … چقدر بی انصافیه که ما تو مملکتوم از طبیعی ترین حقوق انسانی محرومیم 😦

 

 

 

پ. ن :خوب همین دیگه گفتم که آیندگان بدونن برای ثبت در تاریخ

پ. ن تر : دقت کردین من هی این روزا غر میزنم … تقصیر آب و  هواست به خدا … چاره ندارم   D:   

عزیزم اینجا همه چیزش نتنها با ایران بلکه با همه جای دنیا فرق میکنه! خدایا اینجا رو هیچ وقت از ما نگیر.

__________
تنهاترین : اوهوم میدونم باران جونم.. فقط دلم میگیره که چرا بقیه این چیزا رو ندارن 😐



پاسخی بگذارید

et cetera
