دلتنگی های یک غریبه











{شنبه, ژوئن 28, 2008}   یکی بود ، یکی نبود

یکی بود ، یکی نبود
اونی که بود تو بودی، اونی که نبود من بودم
یکی داشت ، یکی نداشت
اونی که داشت تو بودی، اونی که تو رو نداشت من بودم
یکی خواست ، یکی نخواست

اونی که خواست تو بودی، اونی که بی تو بودن رو نخواست من بودم
یکی آورد، یکی نیاورد
اونی که آورد تو بودی، اونی که جز تو به هیچکس ایمان نیاورد من بودم
یکی برد، یکی باخت
اونی که برد تو بودی، اونی که دل به تو باخت من بودم
یکی گفت، یکی نگفت
اونی که گفت تو بودی،اونی که دوست دارم روبه هیچ کس جزتو نگفت من بودم
یکی موند و یکی نموند
اونی که موند تو بودی، اونی که بدون تو نموند من بودم

یکی رفت  و یکی نرفت

اونی که رفت تو بودی ، اونی که بدون تو راه به هیچ جایی نداشت ، و نرفت من بودم!!

ندا says:

واااااي چقدر خوشگل بود .



مینو says:

سلام عزیز
دل نوشته های بسیار زیبایی داری که شباهتی عجیب به سرنوشت دل من داشت. چه قدر ادم ها در یه حس هایی مشترکن و در عین حال چه قدر هم متفاوت و یونیک.
دوست دارم که تحمل غربت رو با پیوستن به جمع دوستانه ی ما سبکتر کنی. اینجا میتونی با بسیاری از دوستان ایرانی ارتباط داشته باشی و وبلاگ هم داشته باشی با آپلود عکس و سایر خدمات یاهو.

http://uk.360.yahoo.com/profile-KPl.36k8Na0EcUjSw6XdazarZks-?cq=1

منتظر حضور گرمت در محفل دوستانه مان هستم.



gajamoo2 says:

سلام.
خیلی زیبا خیلی شاعرانه و خیلی غم انگیز
نمیدونم چرا با خوندن این شعر دلم برات سوخت؟
همیشه این اتفاق نمی افته که آدم تو وبلاگش از اون چیزای خیلی خیلی خصوصی ذهنش برای دوستدارانش بنویسه و علت اصلیشم بخاطر اینه که شاید خیلی ها تو دنیای واقعی نویسنده رو بشناسن و نوشتن ذهنیات واقعی کاری خیلی خیلی سخته و هر چیزی رو که نویسنده تو وبلاگش نوشت نباید به اون وصل کرد……. همه اینا رو گفتم که متوجه شی چرا اون بالا برات نوشتم دلم برا ت سوخت.
از این پستت خیلی لذت بردم.

_____________
تنهاترین : مرسی گجمو جان ، نظر لطفتونه .. میگن هر چی از دل بر بیاد بر دل میشینه حتما همینه حکمتش.
موفق باشید



پاسخی بگذارید

et cetera
