دلتنگی های یک غریبه











{پنجشنبه, ژوئیه 10, 2008}   حس دلچسبی دارم ، واقعا یا فرضا

 

 

 

واقعا حس دلچسبیه که نمیتونم وصفش کنم ، یه آرامش خاصی که نمیتونم بگم چطوریه ……و حتی از چیه؟

 

نمیدونم شاید از حضورهرچند کم رنگه دوباره توست  ، شاید از سایه روشن وجودت تو گوشه کنارای زندگیمه …هر چند، چند خط در میون!  واقعا نمیدونم … شایدم فهمیدم زندگی بی غم نمیشه ، اونی که غصه نداره آدم نمیشه … ، خیلی ها تنهان مثل من ، خیلی ها با زخم های زندگی آشنان مثل من   …

و فقط دل ما دل نیست …..آره! نمیودنم …… فقط میدونم آرومم………… آرووووووووم…

به هر حال هر چی که هست خوشحالم و فقط امیدوارم یه آرامش قبل طوفان دیگه نباشه 

 

 

بعد 14 ساعت کار وقتی امشب از شرکت اومدم بیرون ، هوا دیگه تقریبا تاریک شده بود و این هوا ملسه روکه مثل هوای بهاره هنوز ، بعد این همه ساعت توی چار دیواری بدون پنجره حبس بودن نفس کشیدم و یادم افتاد که چقدر زندگیو دوست دارم ، چقد این هوا خوبه رو دوست دارم ، یادم افتاد عاشقم ….آره عاشق زندگی و دنیا و این قشنگیاش ، یادم افتاد چقد آرامش دارم این روزا … وقتی همه مسیر،ماشینو گذاشتم رو کروز که نگران آقا پلیسا نباشم و سرمو تا جایی که میشد به پنجره نزدیک کردم که باد با همه قدرتش موهامو نوازش کنه و تا جایی که میتونه بهمشون بریزه و دل داده بودم به راستین که میخوند:

 

خوشم خوشم چنان خوشم که غصه هامو میکشم …

 

……

 

تو هم به وقت ناخوشی باید به رویا بزنی …..

 

یادم افتاد که چقدرآرومم و چقدر حس خوبی دارم این روزا که تو گم ترین پیدایی….

 

 

یادم افتاد با شنیدن گل من دیگه اشکام سرازیر نمیشه ، با ورق زدن آلبوم خاطراتت لبخند رو لبم میاد نه اشک رو گونه هام ، یادم افتاد که هنوز مثل همیشه به دوستیت افتخار میکنم و چقدر ممنونتم که با قلب بزرگت و با همیشه عاقل بودنهات رابطه ای که تا لبه پرتگاه رفت رو از سقوط نجات دادی و من امروز به این موازی بودن افتخار میکنم و خوشحالم  که آرومم و تو اون دور تر ها هستی هر چند کم رنگ

 

 

خوشحالم که از تایم آوت * هرگز نبودنت و محرومی از حضورت (هر چند کم رنگ و هر چند با یه چراغ  آیدل و بیزی) دراومدم و تو هستی هر چند به خاطر من نیستی

 

گم ترین پیدایی……… دوری و اینجایی …..

 

 

 

 

 

*  اینجا وقتی بچه ها کار خلاف کنن میرن تایم آوت و من نیمدونم فارسیش چی میشه .. تنبیه شاید؟؟  و جریانشم اینحوریه که به عنوان تنبیه بچه باید یه مدتی بشینه یه گوشه بدون اجازه بلند نشه تا ادب شه …   Time out 

 

 

 

بی ربط : امروز وقتی دختر خالهه سوار ماشین شد گفت  چقدر این راستینو گوش میدی من هر وقت سوار ماشینت شدم این تو درایوه ..

گفتم : دی خبر نداری از هفته پیش که  تو سوار شدی و اینو گذاشتم  هنوز درش نیاورم و یه هفته است که تو این ماشین فقط راستین میخونه .. اسمایلی آدم معتاد حتی به راستین

 

 

saee:Dsharif says:

من عاشق اين احساس آرامشي هستم كه شرح دادي



vivavida says:

امیدوارم که این آرامش بر ات موندگار باشه . در ضمن همیشه مطمئن باش که تنها نیستی یه ناهی به دور برت بکنی می بینی خیلیا دور و برتن اما تو به همون چراغ بیزی و آیدل نگاه می کنی و هیچکس رو نمی بینی. عضی حسات عین خودمه . بودنی که فقط باشه . حتی اگگه به خاطر من نیست 😉
راستین دوست ندارم:دی ولی منم یه هفته هست که افتادم روی این آهنگ together دی جی بوبو !! دیگه همه صداشون در اومده بس وش دادمش. یه بار دیه صداشو بشنون با لنگه کفش دنبالم خواهند کرد :دی

_______________
تنهاترین : شاید حق با تو ویدا جون اما اینو شدیدا قبول دارم : There are people who speak to us and we don’t listen, There are people who hurt us and they don’t leave a scar, BUT there are people who simply appear in our life and they mark us FOR EVER .. ( Cecilia Meireles)



توکا says:

چه خوبن این دوست ها .. چه خوبن این روزها



gajamoo2 says:

سلام.
میشه ما رو هم به این راستین معرفی کنی و یا راستین رو به ما ؟ 😀
مطمئنم سن و سالمون به هم خیلی نزدیکه اما چرا نمی تونم بعضی اوقات حرفاتو درک کنم؟
احتمال داره مربوط به فرهنگامون باشه؟
اخه وقتی هم به اون قسمت نیگا می کنم می بینم بازم از لحاظ فرهنگی به هم نزدیکیم اما چرا باز من درکت نمی منم؟
شاید بخاطر اینه که تو ضریب هوشیت بر عکس من بالا باشه؟ 😀
فک کنم این نتیجه گیری بهتر باشه، تو چی میگی؟

__________________
تنهاترین : گجموی عزیز نیمدونم شاید همه اینایی که میگی باشه … به هر حال خیلی چیزا دست به دست هم میدن واسه نفهمیدن دیگران ….
بعد هم نمیتونم شما رو به راستین معرفی کنم ، ولی میتونم ایشون رو به شما معرفی کنم … لینک دانلودش رو ایمیل میزنم بهتون
موفق باشی همشهری



پاسخی بگذارید

et cetera
