دلتنگی های یک غریبه











{یکشنبه, ژوئیه 13, 2008}   بفرمایین تخمه آفتابگردون…!! به روش صحیح البته!

 

 

173

 

 

 

 

چند روزه که هی میخواستم راجع به این موضوع مهم بنویسم ولی فرصت نمیشد  ، از اونجا که فردا باید این پروژه رو تحویل بدم و کلی درس دارم  طبق معمول تصمیم گرفتم امشب این بارو از رو شونه پایین بذارم : دی

 

دو هفته پیشا که ما لانگ ویکند داشتیم و بعد هی برنامه ها به هم خورد و بالاخره صد تا کور کمری شد تا رسیدیم لب دریا ها… توی راه زنداداشه یه بسته تخمه آفتاب گردون خرید.

 

خوب بعد وقتی داشتیم جای شما خالی لب آب روی شنای داغ چیک و چیک تخمه میشکوندیم… توجه مون رو نوشته های پشت این پاکته جلب کرد…. که عکسش این پایینه…!!!

 

 

   Congratulations! You’re A Seeder!

 

169     

 

 

بله دوستان من این ملت شریف و همیشه در صحنه بلاد کفر اونقدددددددددر باهوش و تیز هوش و قربونشون برم مغراشون پر فسفره که هر چی بگم کم گفتم…. و برای خوردن یه تخمه ناقابل هم باید روش کار بهشون داد به این طریق:

 

ابتدا پوست را با دندان بشکنید، مغرش را خورده و پوست رابیرون تف کنید، کسانی که تجربه کافی دارن یک مشت تخمه آفتابگردان رو توی دهان ریخته و در یک سمت لپ خود ذخیره نموده و دونه دونه تخمه ها را با زبون خود به سمت دیگه دهان منتقل کرده ، شکانده ، مغر آن را خورده و پوست را تف میکنند..!!!

 

یعنی این بنی بشر خداااااااااااااااااااان!!!! من تو این همه سال زندگی اینجا همچین چیزی ندیده بودم… کلی باعث سرور جمع ما شدند خلاصه.. گفتم که شما و آیندهگان هم بدونین که روش صحیح تخمه خوردن چیه یه وقت خدایی نکرده بی اطلاع نمونین.

 

 

 

 

 

 

 پ. ن : لازم به ذکره که بگم اینجا اونقدر از اینکه کسی بتونه راهی برای شکایت از سرویس ارایه شده پیدا کنه میترسن که برای حتی استفاده از دستمال کاغذی هم روش مصرف مینویسن که راه هر گونه خطر احتمالی رو ببندند.

 

پ. ن تر : شما هر جای این مملکت پهناور وارد یکی از فروشگاه های زنجیره ای و … بشید میتونین چشم بسته برین چیزی رو که میخواین پیدا کنین .. همه چی بدون کوچیک ترین اغراقی درست همون جایی قرار داره که تو فروشگاه دم خونه شما…اونقدر که این ملت باهوشن و زرنگ و از طرفی وقتشون طلا و نباید بگردن دنبال چیزی که میخوان!

 

 

 

امیدوارم از خوردن تخمه های آفتاب گردون به روش صحیح لذت کافی ببرین : دی

مکین says:

اون تبریکش منو کشته. فکر کن! آفففرین ایول! حالا تو یه تخمه‌خورِ قهّاری!

___________
تنهاترین : اون که منم کشته بابام جان ( با لهجه ) 😀 چاکریم آپچی



gajamoo2 says:

سلام.
بابا سیمیشکا خوردن هم توضیح داره؟ 😀
اوشان ده کی ایسد بخدا?



توکا says:

من که روشن شدم ..دستتون درد نکنه جمیعا .



vivavida says:

من اینو چند روز پیش خوندم اما از بس قشنگ بود دلم نیومد براش کامنت نذارم . ببین یه بار دیگه از اول بگو من یادداشت کنم ! ببینم اونجا تن ماهی رو چطوری می خورن ؟:دی



پاسخی بگذارید

et cetera
