دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, ژوئیه 15, 2008}   این پست اختصاصیست فقط برای خودم

 

 

 

بیرون بیا خودت باش..

 

تو آدمی نه برده…

 

همیشه باخته هر کس؛

 

شکایتی نکرده !

 

عاشق زندگی باش ..

 

………………

 

 

خط میکشم رو دیوار ……… تا حسابمو نگه دارم …

 

 

پ. ن بی ادب و بی حوصله :عنوان رو ندیدین؟؟؟ گفتم فقط برای خودم …… هیچ گونه کامنت و نصیحت و گیر و متلک و …….. راهی به این پست نداره .. با تشکر : دی اسمایلی ادیب

پ. ن : دوست داشتم این لحظه رو ثبت کنم فقط همین

پ. ن :  اعصاب نداره بچه 😐

gajamoo2 says:

بابا دس دس دس
حالا برعکس 😀



توکا says:

از گذاشتن هر نوع کامنتی معذورم …

_________
تنهاترین : =))



اديب says:

حالا كه اينطوره . خب منم هيچگونه كامنتي براي اين پست نميذارم :دي



پاسخی بگذارید

et cetera
