دلتنگی های یک غریبه











{جمعه, ژوئیه 18, 2008}   موازی یا متقاطع مسئله این است

 

 

 

چرا همیشه سعی میکنی با حرفات منو برنجونی ؟؟ انگار اینجوری میخوای بهم بفهمونی که ما فقط دوستیم و موازی؟؟؟؟؟؟ لازم نیست ازت ناراحت شم تا اینو بفهمم به خدامن مدتیه اینو فهمیدم و این دندونو کندم و انداختم دور ……من فقط به دوستیت افتخار میکنم ….. پس بی خیال … !

 

ما فقط دوستیم  از نوع موازی ….. موازیهههههههههه موازییییییییییییییییییی

 

 

در اتاقی که به اندازه یک تنهایی است دل من که به اندازه یک عشق است به بهانه های ساده خوشبختی خود مینگرد … به نهالی که تو در باغچه خانمان کاشته ای :(”

 

……….آه سهم من این است

 

سهم من گردش حزن آلودی در باغ خاطره هاست و در اندوه صدایی جان دادن که میگوید ………

 

دست هایت را دوست میدارم

 

 

پ .ن : آزار ندیم همدیگرو…! دوست باشیم

 

پ. ن : این پست مخاطبی نداره!

پاسخی بگذارید

et cetera
