دلتنگی های یک غریبه











{جمعه, ژوئیه 18, 2008}   کدام راه مرا میرد به باغ فواصل

 

کجاست جشن خطوط

 

نگاه کن به تموج به انتشار تن من

 

 

من از کدام طرف میرسم به سطح بزرگ

 

 

 

 

 

عبور باید کرد   عبور باید کرد

 

 

 

 

خواستم ننویسم .. خوندم ، شنیدم ، اشک ریختم ، غر زدم غر زدنی ….. نشد!!!! نوشتم! روحت شاد و به تاریخ پیوستنت مبارک ……

 

 

 

 

 

پ. ن : میدونم خودم غر غر کردم اما خودمم نوشتم گیر ندین دیگه جو گیر شدم

 

با تشکر از علی عزیز بابت شر کردن این فایل صوتی

vivavida says:

سبز سبزم ریشه دارم …
آخی آدم از اول تا آخرش میاد جلو چشمش … صداش نگاش فیلماش … خدا رحمتش کنه … به قول فروغ تنها صداست که می ماند و اینم که علی زحمتشو کشیده شیر کرده …



tookaa says:

روحش شاد .. و غر عالی مستدام 🙂



پاسخی بگذارید

et cetera
