دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, اوت 19, 2008}   سکوت سرشار از نا گفته هاست

 

 

 

از بخت یاری ماست شاید که آنچه که می خواهیم

 

یا به دست نمی آید

 

یا از دست می گریزد

.

.

.

.

 

بر آنچه دلخواه من است حمله نمی برم

 

خود را به تمامی بر آن می افکنم

 

اگر بر آنم تا دیگر بار و دیگر بار بر پای بتوانم خواست

 

!راهی به جز اینم نیست

.

.

.

.

.

.

سکوتم سرشار از ناگفته هاست….

 

 

 

 

 

پ. ن 1 : همیشه عاشق این شعر بودم اما انگار این روزها برام معنایی دیگه پیدا کرده از شنیدن هزار باره اش هم خسته نمیشم………

 

 

پ . ن 2 : میدونم عشق ما نیازمند رهایی است نه تصاحب  ………. من قصد تصاحب نداشتم….. حالا سکوت کرده ای ……… من هم سکوت خواهم کرد …… شاید این بهترین راه باشه…….فقط …. حسی دارم که شاید اشتباهه…….نمیدونم ……. کاش حرفی میزدی و این سکوت کشنده رو قبل رفتنت میشکستی …. شاید بفهمم با خودت و من صادقی و عقلت مانع خیلی چیز ها نیست ….. دلم برای همه روزهای گذشته تنگه……… جویای راه خویش باش از این سان که منم/دوستی ای که توانمان می دهد/ این است راه ما

 

 

 

 

پ. ن 3 : متن کامل شعر رو میتونین اینجا بخونین

baran says:

تنهاترین عزیزم. این شعر «از بخت یاری ماست شاید که آنچه که می خواهیم

یا به دست نمی آید

یا از دست می گریزد» حرف دل منم هست . باید بگم بد بحال اون کسی که دختری با این همه احساسات خوب رو رنجونده. اینجور دختر ها اونم اینجا کم پیدا مشه.



آذین says:

خانوم جان من
زیادی به من لطف داری ها..حواست هست؟
ممنونم، زیاد…:*



پاسخی بگذارید

et cetera
