دلتنگی های یک غریبه











{چهارشنبه, سپتامبر 3, 2008}   بازگشته شده ام حتی

 

 

نمیدونم میتونم حتی واژه ای واسه وصف حس و حال این روزام پیدا کنم یا نه؟  حس قشنگه تو جمع خونواده بودن  ، آغوش پر مهر مامان ، لب همیشه خندونش ، چهره بابا ، کل کل با داداشی  کوچیکه بعد از یه سال ندیدنش ،  تا نصفه شب تو کنفرانس با یه سری دوست گرمابه و گلستان ، تا 2-3 صبح تو شب محشره شیکاگو قدم زدن و هر هر خنده های به آسمون بلند شده ، تا دم صبح  پچ پچ ها و شب بیداریا که با  همه بی خوابیا خستگیه یه سال کار و تنهایی و دوری از همرو از جسم و روح بیرون میکنه

 

یه سفره چند روزه هم فال و هم تماشا به قول معروف، شرکت تو کنفرانس انجمن دوست داران فرهنگ ایرونی و یه دور هم  جمع شدن بعد  7-8 ساله همه فامیل، دیدن کلی دوستای قدیم بعد سال ها و کلی آشنایی های تازه با آدمایی از سراسر دنیا تو کنفرانس ، شب بیداری ها، هر هر خنده ها تا دم صبح ، و همش و همش حقیقی بودن و لمس آدمایی که دوسشون داری و دوست دارن

 

هر چند هر از گاهی یواشکی و شنیدن یه کم غر غر به دنیای مجازیم هم سری زدم اما خوب تو دنیای امروز کی میتونه بدون  چک میل روزها سر کنه که من بتونم؟

.

و هر چند  که روز قبل سفر حسابی مریض شدم و یکی دو روز از سفر هم به تب و لرز و شب تا صبح سرفه کردن گذشت اما خوب آدم مریضم میشه وقتی مریض شه که همه کسایی که دوسش دارن دور و برش باشن و هواشو داشته باشن ، هر چند دلخور میشی که خوشی همه رو با مریضی ات بهم زدی ولی خوب حس امنیت تو کانون گرم خونواده بودن  غیر قابل وصفه و من چقدر دلم تنگ شده بود واسه همه این با هم بودنا و  لمس خوشی های واقعی زندگی!

 

 

خیلی زود گذشت مثل برق و باد ، جدایی سخت بود ، دل هوایی شده بود و میل بازگشتن نداشت آما خوب گاهی چاره نداری ( با لهجه :دی ) جز اینکه با سرنوشت پیش بری

 

 

بعدچند روز برگشتم به غار تنهاییم ، به دنیای مجازیم ، بازم روز از نو و روزی از نو ! گاهی خسته میشم از این همه تکرار زندگی ، اما همین چند روز نبودنه که کلی پشتم بادخورده شده حتی باعث میشه به

امید یه دیدار دیگه روال عادی زندگی رو راحت تر پیش بگیرم. 

 

 

برگشتم ! یه چند جسله از کلاسامو میس کردم که باید تلاش بیشتری واسه کچ آپشون داشته باشم ، نمیدونم چقدر واسه مجازستان که مدتی شده بود همه زندگیم وقت داشته باشم

 

 

 

پ . ن : سفر همیشه برام خیلی خاصه حتی یه سفر یکی دو روزه باعث میشه کلی انرژی بگیرم ،کلی برنامه های زندگیمو رو پیگیری بهتری کنم و خلاصه اثرات مثبتش برام خیلی زیاده ! تو راه برگشت همیشه به  روزای آینده فکر میکنم و برنامه ها و نقشه های عقب افتاده رو تو فکرم بررسی میکنم و کلی نقشه و تصمیم جدید بسته به تاثیرات سفر و حال و هواش میکشم و اگه مثل امروز مشغول رانندگی نباشم  چند تا پست واسه چند روزه آینده تو راه تایپ میکنم :دی   بله این هم آخرین پستی که تو راه تایپ کردم و دیگه به خاطر تموم شدن باطری مجبورم لپتاپ رو خاموش کنم و یه کم از مناظر لذت ببرم!

 

 

پ . ن تر : این پی نوشت به خاطر قولی که قبل سفر به خودم داده بودم حذف شد ولی فقط تو میدونی که  اینجا چی نوشته شده بود………….. حتی چند نقطه هم بهت میگه حرفی رو که به روی زبون نیومد ،مگه نه؟ مثل همیشه جات خالی بود و من دلتنگت تو تک تک لحظات

 

 

آخرین پ .ن به جان خودم : میخواستم این پست اولین پست بعد سفر باشه ولی امروز صبح یه پست زدم تا کمی آروم شم… حالا هم حالم هنوز خرابه ،گفتم بعد این سفر و اون همه لوس بودن و ناز پرورده شدن توسط ابوین و اخوین دیگه حتما خوبه خوب میشم ولی این مریضی انگار ول کن ما نیست 😦  شدیدا دچار پیری زود رس شدم انگار حتی :دی   

بسیار کار عالی کردی ❗
اما از نظر شرع مقدس اسلام اصلا کار درستی نیست یک زن مسلمان ❗ تا ساعت 2 و 3 بیرون از خانه باشه آن هم در بلاد امریکای جهان خوار



emin says:

🙂 لهجه رو ميدونم چطوري بود… چاره :)))

خواهر جان فکر ميکنم بعد از خوندن اين پست يه عذر خواهي مفصل بهت بدهکارم… ببخشيد.



مکین says:

بابا فعال! خوش‌گذرون! درس‌خون! لوسِ خونواده 😉 ! کی گفته پیر؟ خوب می‌شه مریضیت هم خب زود ایشالله.

___________
تنهاترین : ای خواهر پیر شدیم رفت خبر نداری …….. جوونی کجایی که یادت به خیر ! :ی



تنهاترین عزیز
به مطلبت توی وبلاگم لینک دادم (اینجا: http://ronevesht.com/2008/09/05/09-4-08/) و همونجا نظرم رو گفتم:
«و افسوس مردمانی که در غربت از خاطرات وصل دوستانشان می خوانند! سفر به خیر!»
موفق باشی

_________________
تنهاترین : ممنون پویا جان دیدم پستتون رو قبلا ممنونم از نظر لطفتون



پاسخی بگذارید

et cetera
