دلتنگی های یک غریبه











{چهارشنبه, سپتامبر 3, 2008}   چو دل به سينه نزديک

 

 

 

چمدان را نبسته خواهم رفت، ابری و غم گرفته گریانم

جاده ای مه گرفته در پیش است ، روی این جاده ها غزل خوانم

نفس جاده گاه می گیرد ، قدمی خسته روی سر دارد

پرو بالم شکسته و تنها ، نگران رو به خط پایانم

می رسد شانه های خیسم را ، دستی از التماس می گیرد

مثل آغوش باز دریایی ،که مرا می برد پریشانم

و صدا می زند که برگردم ، دو دلم من نمی شود اما

می روم، گفتنش کمی سخت است ، می روم!می روم! نمی مانم؟!

کاش می شد دوباره برگردم ، سمت رویای کودکی هایم

سبد قصه ، مادر و بابا ، من و هم بازی دبستانم

با الفبای کودکی مادر ، با تو هرشب چه عالمی دارم

غربت و ناله های دلتنگی ، من و چشم ستاره بارانم

 

 

 

 

 

 

امروز یه لحظه برق گرفتم ….. خشک شده بودم ….. خودت بودی …. با همون اسم ، همون آی دی ، همون عکس همیشگی که عاشقش بودی و بودم… همون طرز بر خورد حتی  ! اگه کسی تو فرندفید میشناختت میگفتم شاید کسی قصد اذیت کردن منو داره درست وقتی به روزای رفتنت نزدیک میشیم …….. چطور همچین چیزی ممکنه؟؟؟؟؟

 

 

 

رهای عزیزم

 

 

 

پر زدی و ندیدی بال سفر نداشتم…………

 

 

شوق سفر نداشتی ……… قصد گذر نداشتی اما رفتی ……… رفتی و توی قلبامون یاد تو جا گذاشتی ……………..

 

هنوز دل تنگت میشم ……. هنوز به یادت اشکم سرازیر میشه ……….. 😐

 

  چه ناجوونمردونه تنهامون گذاشتی که حتی گذر این همه سال کمبودت رو کمرنگ نکرده و هیچ کسی رو جایگزینت …….. دلتنگتم رفیق ……. رفیق نیمه راه ……… این قرارمون نبود …….. دلتنگتم

 

 

دلتننگ :((     درد اين دلتنگي زياده! اونقدر که حتي با ريختن اشک هم تموم نميشه

 

 

پ. ن : عنوان این پست از شعری که رها عاشقش بود :

نه بسته ام به کس دل
نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سينه نزديک
به من هر آنکه نزديک
از او جدا جدا من

پاسخی بگذارید

et cetera
