دلتنگی های یک غریبه











{جمعه, سپتامبر 5, 2008}   قسم به تو عزیز دل که بغض من بهانه نیست

 

 

 

دارم به رفتنت عادت؟ نه ! میکنم؟

از تو برای آینه صحبت ؟ نه ! میکنم

دست من از شکوفه سرایی که دامنت

کوتاه میشود؟ نه ! فرصت نمیکنم

موهات میزند به روی سیاه شب

از این شب سیاه که هجرت نمیکنم

این اعتراف آخر من توی اوج درد

.

.

.

دارم به رفتنت عادت ؟ ………….. نمیکنم

 

 

 

 

شعر از هدی به نژاد

شاپرک says:

یه ذره بیشتر تلاش کن اخه هنو به نظرم جا داره تا کامل تر شه من خودم نثر میگم



پاسخی بگذارید

et cetera
