دلتنگی های یک غریبه











{یکشنبه, سپتامبر 7, 2008}   تویی که قصه طلوع عشق و گفتی و دوست دارمو نگفتی

مثل همیشه دوستت دارم


من به یک هراس همیشه طرحهای ساده و سایه های باران خورده ام را بی دلیل بر باد داده ام بعد از این دیگر نه به خواب قاصدکی تعبیر خواهم شدو نه به اعتبار چند خیال رنگ و رو رفته سوار سفید پوش قصه های ناگهان کسی خواهم شد من به آخرین سطر نا نوشته هایم می اندیشم به جایی که این همه واژه با یک نقطه عاقبت غروب می کند هر چه از الفبای تو بر می دارم تا تمام شوی .لا به لای این همه خطوط مبهم و واژه ندیده دوباره از سر سطر آغاز می شوی با این همه هنوز به تقدس تند یک حس عاشقانه مثل همیشه

 

 

دوستت دارم….

 

اما باور کن نمی دانم به کجای این قصه باید عادت کنم وقتی تو رفته ای و من دوباره در هیچ گم می شوم .سرما دوباره از تلاقی گیج زمین و زمان خط می خورد و این قصه دوباره از نو با سلام آشنای بهار تا به تا می شود .هر چند دیگر حرف دل از قلم پیدا و پنهان واژه های آغاز فصل افتاده ؛اما هنوز هم شعر شکوفه شعر دیگریست بیایم سبزی این الفبای تازه را به بغض قافیه های سربی تاخت نزنیم

 

 

 

همه نگاهها غریبه شدن» با رفتن تو بهترینم روز وشب در هم آمیخته شدن لحظه ها»تو دقیقه هاگم شدن تمام دنیا رو غربت گرفت. همه پرنده هابا بالهای شکسته و آشیونه های ویران شده میخونند.

می دونی بهترینم با رفتن تو سپیده توی سیاهی شب هلاک شد با رفتن تو عشق هم منو ترک گفت. دیگه دوست دارم «با من بیگانه شده. دیگه جرات خیال پرواز ندارم ولی نفسم با تمام اینهاباز «خیال تو» زندگی رو برام قشنگ کرده می خوام بدونی که برای شادی من لبخند تو کافیست برای لرزیدن دلم نگاهت کافیست برای مردنم لمس صدایت کافیست اینو از من دریغ نکن عزیز من

 

 

 

 

رفتي و توي قلبم، يادتو جا گذاشتي……..

 

 

emin says:

برادر به فداي دلتنگي هاي خواهر…

____________
تنهاترین : مرسی امین جان لطف دارین برادر من!



پاسخی بگذارید

et cetera
