دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, سپتامبر 8, 2008}   خوب آدم است دیگر گاهی به سرش میزند و قالب عوض میکند بعد پشیمون میشود حتی

من عاشق رنگ سبزم ! اصلا اصلا اصلا هم نمیتونم رنگ غالبمو عوض کنم یعنی اصلا این قالبو دوست دارم کلی !


شرمنده همه خواننده های گرامی و محترم و دوستان دلسوز و گلم هم هستم.  بیشتر از همه امیر عزیز که دارم با این کار از خودم نا امیدش میکنم حتی :دی    کلی هم زحمتش دادم در این راستا .


من برگشتم به قالب قبلی که دوسش دارم ! ایشالله بعد از این مشکل فانت و اینا نباشه!  قول نمیدم ولی حالا خواهیم دید :دی


بعد هم شما هر چه فریاد دارید بر سر استکبار جهانی بزنید اصلا حتی !!!! آقا جون من این قالبو دوست دارم اگه کسی مشکل داره از تو گودر بخونه خوب :دی


پ. ن : اسمایلی دموکراسی محدود حتی :دی  ……  شما مختارین هر چی میخواین فکر کنین !




پ . ن :  از زهرای عزیزم هم خیلی خیلی ممنونم به خا طر کمکش در اوج افسردگی وبلاگی و قاط زدگی من به خا طر مشکلات فانت و سایز و غیره




منيره says:

گفتم چرا قالبت همون قبلي بود :دي
منم رنگ سبز رو خيلي دوست دارم 🙂
از اين قالبت هم خيلي خوشم مياد. فکر کنم اون اوايل هم گفته بودم.

___________
تنهاترین : آره خودمم خیلی دوسش دارم منیره جونم مرسی :-*



vivavida says:

لایک واسه پافشاری.. بابا این قالب که خیلی باحاله .. منم بخصوص رنگشو و این خانومه که کنار تصویره رو خیلی دوست میداریم…

________________
تنهاترین : مرسی ویدا جونم :-* خوب وبلاگ خودمه مگه نه بعدشم این قالبو خیلیییی زیاد دوست میدارم 🙂 مرسی از حمایت



جوان ايراني says:

اينجا وبلاگ شماست و شما مختار هستين هر كاري دوست دارين باهاش بكنين.. دموكراسي هم لازم نيست به طور كل در اينجور موارد

___________
تنهاترین: مچکرم جوان 🙂



عمو هوشنگ says:

بسیار زیباست …
به آدم آرامش میده …
حس یک فنجان چای سبز …



پاسخی بگذارید

et cetera
