دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, سپتامبر 8, 2008}   قالب عوض کرده ایم حتی !!!!


بالاخره بعد از گیرهای فراوان دوستان عزیز و غر غر های ناتمامشان .. و در کمال ناباوری حتی برای خودم چه برسه برای امیر :دی  قالب وبلاگ رو عوض کردم ، البته رنگشو اصلا دوست ندارم و عکس بالا رو هم در اولین فرصت عوض خواهم کرد.
حالا فعلا یه چند روی میزاریم اینجوری بمونه تا بلکه یه قالب مورد قبول و مناسب حال و روزمان پیدا کردیم حتی
گفتم که گفته باشم
پ . ن : رنگ آبی رو دوست ندارم اصلااااااااا ! چیکار کنم خوب ؟؟

اینم خوبه ولی حیفت نیومد سبز به اون قشنگی‌ رو برداشتی !؟

_________
تنهاترین : چرا امین خیلیییییییی زیاد :(( اما چاره نداشتم انگار البته اگه اینم همون مشکل رو داشته باشه بر میگردم به همون قالب سبز خودم!



raoros says:

سلام خوشگله، حتی یه هاست بخر از این وردپرس.کام بیا بیرون (اسمایلی خودم)، و اگه نه هم یه هدر بذار که متفاوت باشه خیلی زیاد (اسمایلی نظر دادن و اینا)

____________
تنهاترین : مرسی زهرا جونم هم اکنون منتظر یاری سبز شما هستیم حتی شدیدا



raoros says:

راستی تنهاترین جان، ما که ایرانیم اگه تو .کام باشیم نمیتونیم رنگ زمینه اینا رو عوض کنیم اما شما که اونجایی و خرید اعتباری میتونی بکنی، میتونی اعتبار بگیری و تو فایل قالب و رنگهاش دست ببری و از آبی خلاص شی.

_____________
تنهاترین : جدی؟؟؟؟؟؟ چگونه آیا حتی؟؟



انتخاب رنگ به سلیقه بستگی داره
اما واقعا فونت ها خیلی بهتر شده
حمایت میکنیم

_________________
تنهاترین : مرسی علی آقا ! مچکرم از حمایتتون



منيره says:

ولي من هر چي رفرش ميزنم همون قالب قبليتو ميبينم. چرا آي؟؟
ولي خوبه!
تحول و اينا خوبه :))
تازه همين فونتي که نوشتي و ريز بهتر تره. توي گودر هم بهتر نشون ميده.

__________
تنهاترین : خوب برگشتم دوباره :))



vivavida says:

من قالب تعویضی رو ندیدم اما با همین قالب فعلیت خیلی حال می کنم وشکلش چی بود مگه ؟؟؟؟



مکین says:

کو؟ این که همون قبلیه که!!!

__________
تنهاترین : خوب برگشتم دیگه :دی آدم است دیگر گاهی قاط میزند حتی :دی



پاسخی بگذارید

et cetera
