دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, سپتامبر 9, 2008}   نه میتونه تو خلوتش دلم صدا کنه تو رو




انسان پلی است بین ناآگاهی وآگاهی, در آزادی رشد کن, هرگام خود را آگاهانه انتخاب کن, خود را بیافرین, وتمامی مسئولیتهای این آفرینش را به عهده بگیر, زندگی از آن توست, وفرصتی در برابرت که آن کس و آن چیزی باشی که میخواهی




















این جمله امروز هی تو کلمه ! خوب همینجوری الکی گفتم اینجام باشه




امروز یه روز مهمه برام حتی…. یه نقطه عطف ، یه شروع تازه ….. یه نمیدونم ولی میگن مهمه لا اقل واسه خیلی ها هست حتما!

این اواخر خیلی روزای مهم داشتم انگاری ولی این روز مهمه که هییییی هم عقب افتاده بالاخره رسیده و من نمیدونم الانه خوشحال باشم بالاخره یا نه!

از اول صبحیه که خوب نبود ! صبح خواب موندم ! اما تیک مای تایم *کردم و خودمو برای قرار مهم امروز عصر آماده کردم. بهترین کت و دامنم رو پوشیدم و به قول اینجایی ها پاور سوتم * تنمه :دی


بعدش الان تو این روزه که مثلا مهمه و حتی هیچ کس نیست که من این خوشحالیه یا ناراحتیه رو باهاش قمست کنم حتی و بعد دلم برات تنگه و الان تو این لحظه ه فقط دلم صداتو میخواد و جرات برداشتن گوشی و زنگ زدن بهت رو هم ندارم حتی چیکار کنم اونوخ؟؟


خوب الان همون موقعه است که آدم است دیگر گاهی دلش میخواد «آدمی باشه که به شونه هاش تکیه کنه و بشنوه که همه چی مرتبه»
و بعد نیست اون آدمه یا حتی هیچ آدم دیگه ای! خوب بعد یه جوریه دیگه و من الان همش غر غرم میاد




















پ. ن : بعد همش احسان میخونه » منو از خودم رها کن تا دوباره جون بگیرم….. خستم از این عقل خسته …. من میخوام جنون بگیرم»
بعد من تلخ ترین اسپرسوی عمرم رو بخورم بلکه این تلخیه یادم بره و بازم فایده نداشته باشه حتی!








پ. ن تر : نیاین نپرسین حالا این روز مهم چی بود و چرا و … من جوابی ندارم فقط نوشتم اینو برای ثبت در تاریخ این روز مهم که آینده گان بدونن که همچین روزی هم بوده حتی


* Take my time
** Power suite

🙂 امید که این روز بسیار مهم، به یکی از بهترین روزهای عمرتون بدل شه

_________
تنهاترین : ممنونم آقای بهرامی عزیز



پاسخی بگذارید

et cetera
