دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, سپتامبر 16, 2008}   بازم دوباره دلم گرفته

بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته
کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه
یه عمره حال و روز من همینه

پ . ن : حتما باید امروز که تصمیم گرفتم از سر خط شروع کنم ، که فراموش کنم که به هیچی جز لحظه ای که توش هستم فکر نکنم و بعد هفته ها رادیو گوش بدم باید اولین آهنگش این باشه؟؟ نه این الان یعنی چی واقعا؟؟؟؟؟؟ 😐

sara says:

میگم دلی که نگیره که دل نیست آخه ..



gajamoo2 says:

سلام
دلم گرفت از آسمون
هم از زمین هم از زمون
…………… » معین »
فکر کنم به دردت دچارم



پاسخی بگذارید

et cetera
