دلتنگی های یک غریبه











{سه‌شنبه, سپتامبر 16, 2008}   زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است … تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

 

 

من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوست هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هر کسی می خواهد
وارد خانه ی پرعشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شستشوی دلهاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانه ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
خانه ی دوست کجاست

 

 

 

 

پ . ن : نمیدونم با چه زبونی و با کدوم کلمات باید از دوستای گلم تشکر کنم… روزای خیلی سختی رو میگذروندم که بی حضور تک تک شما گذشتن ازش به این سرعت امکان نداشت… اسم نمیبرم که کسی سهوا جا نیفته ، از همه تون بی نهایت ممنونم به خاطر ایمیلا ، هم صحبتی ها ،احوال پرسی ها تو جیتاک  و حتی شده 2 خط، کامنتا  و فیدهاتون دوستای گل مجازی و حقیقی من.

 

پ. ن : این شعر پر از نوستالژی و حال و هوایی که دیگه دلم نمیخواد توش باشم … اما با همه اینا خیلی دوسش دارم و دلم خواست تقدیمش کنم به همه شما دوستای عزیزم که نمیذارین تنهاترین باشم !

 

و بالاخره پ . ن ترین : خوبم همه چی بر وفق مراد است و ملالی نيست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خيالی دور، که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گويند .با اين همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم .که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و نه اين دلِ ناماندگارِ بی‌درمان!

افرا says:

خیلی خیلی زیبا بود . تک تک واژه هاتون . مرسی . مرسی . مرسی .

همیشه شاد ، تندرست ، سربلند و پیروز باشید دوست خوب .



Amir says:

خدا نگهدار سر هر چی دوست با مرام هست . از جمله خودت 🙂



vivavida says:

دوستا رو باید توی سختیا شناخت … هر کی هر قدر که بتونه همیشه سعی می کنی دوستشو کمک کنه .. حتی اگه در حد یه حال و احوالپرسی باشه … ارزش دوستیا بیش از ایناس .. ارزش دوستی تنهاترین بیش از ایناست 😉

______
تنهاترین : فدات شم ویدا جون مرسی عزیز دل همه تون به من خیلی لطف دارین عزیز دلم :*



بی دوست لحظه ای نتوان بود .



هم تو و هم همه ی دوستانت می دونن که تو در حق همه واقعاً دوستی کردی و محبت . پس وظیفه همه بوده که بتونن کمکی به تو کرده باشن . امیدوارم همیشه تویه این وبلاگت همچین پستهایی ببینم و ….
نیک فرجام و شاد باشی خواهر عزیز من …

____________
تنهاترین : مرسی شما همه لطف دارین به من



hobab says:

از آشنايي باهات خوشحالم آدم با احساس ونازني هستي



bamdadi says:

این رو الان دیدم، زیبا بود و دلنشین چون از دل‌ برآمده بود.

___________
تنهاترین : ممنونم بامداد جان لطف دارین



پاسخی بگذارید

et cetera
