دلتنگی های یک غریبه











{دوشنبه, سپتامبر 29, 2008}   تعطیلات آخر هفته خود را چگونه گذراندید

 

 

 

 

 

 

رفتی نموندی بیوفا
انگار اثر نداشت دعا
قلب منو شکستیا
غصه نخور فدای سرت

 

گفتی که چاره سفره
گفتی دعا بی اثره
نگاهم هر روز به دره
غصه نخور فدای سرت

 

فدای سرت اگه من خیلی تنهام
فدای سرت اگه گریونه چشمام
فدای سرت اگه دلمو شکستی
میگن عاشق یکی دیگه هستی

فدای سرت

آغوش تو برای من
انگار دیگه جا نداره
دوستم نداری میدونم
این دیگه اما نداره

 

رفتی نموندی بیوفا
تنهایی سخته به خدا
باز زیر قولت زدیا
غصه نخور فدای سرت

 

فدای سرت اگه من خیلی تنهام
فدای سرت اگه گریونه چشمام
فدای سرت اگه دلمو شکستی
میگن عاشق یکی دیگه هستی

 

فدای سرت … فدای سرت !

 

 

دیشب با اصرار خان داداش با یه اکیپ 20 نفره رفتیم کنسرت کامران، هومن و معین ! راستش اگه معین نبود شاید اصلانمیرفتم… حوصله دیدن این خواهرای ( :دی بله خوب اینجا به خواهران معروفن ) وطن فروشو نداشتم.. اصولا تعصب ندارم و دو آتیشه نیستم مثل اکثر هم وطنان عزیزم تو بلاد کفر اما کار این دو جوون واقعا ضد حال بود و منم کلا خیلی طرفدارشون نیستم ! کار افتضاح بود ، کیفیت صدا خیلی بد بود ، موزیک بلند تر از صداشون بود و صدای خواننده ها خیل گنگ بود! نصف بیشتر سالن خالی بود و وقتی نوجوونا میرفتن جلو که مثلا دستی به خواننده برسونن تقریبا ایگنور میشدن و خوب من و امثال من بی صبرانه منتظر تموم شدن بخش اول و دیدار معین بودیم ! معین عزیز هم اومد و کلی نوستالژی هامون رو زنده کرد و خوب بود ! هر چند میتونم بگم جزء بد ترین کنسرتایی بود که تو عمرم رفتم اما خوب شکر که معین بود…. دلم پر بود از دست این دو تا بشر شاید منتظر بهانه بودم واسه نوشتن ازشون و از اینکه چطور میشه آدم هویت خودشو فراموش کنه ! متاسفانه خیلی هامون فراموش میکنیم ، خیلی ها که آدمای عادی این جامعه ایم چه برسه به کسی که یه کم مشهور هم بشه ولی این همیشه یه دردِ برای من و کسایی مثل من که چرا جوونامون از پیشینه پر بهامون فرار میکنن و حاضر نیستن حتی کسی بفهمه که از کدوم آب و خاکن ! آب  و خاکی که من نوعی با همه وجود میپرستمش و متعلق بودن بهش جز افتخاراتمه . واقعا کسی میدونه چرا؟؟

 

 

 

IMG_2589 IMG_2659

 

امروز هم مقادیری شهر گردی کردیم با خونواده محترم و به ایر & اسپیس میوزیوم * برای یک گردش علمی به خاطر برادر زاده محترم رفتیم

پ . ن : میخواستم یه سری عکس بذارم از کنسرت ولی چون جای خوبی نداشتیم ، خیلی عکسای خوبی نگرفتم فقط برای خالی نبودن عریضه یکی دوتا تقدیم حضورتون میشه به خصوص به فروتن و فروزان عزیزان دلم که از ایران بهم سفارش دادن عکس بگیرم از این دو موجود افسانه ای نوباوگان و منم که بهترین خاله دنیا :دی اطاعت امر کردم و این بخش خوب این پست نه غرغراش تقدیم میشه به 2 تا خواهر زاده گلم.. یه چندتایی هم میذارم  تو فلیکر .

 

لینک مستقیم ویدیو . مرتبطمرتبط . مرتبط

 

Air & Space Museum *

emin says:

فداي سرت اما لينک عکس معين رو درست نزدي! 😀



من چرا هر عکسی از معین دیدم همش همینجوری ( دست چپ میکروفن و دست راست استایل گدایی داره ) بوده !!



سلام من اون موقع ها کامران و گوش می دادم دوس داشتم اما حالانه .فدای سرت اگه من خیلی تنهام رو هم توی دفترچه خاطرات دوستم نوشتم چند سالی میشه ندیدمش دلم تنگه براش.



سارا says:

به به خانم جای ما رو هم خالی کنید تو رو خدا 🙂



پاسخی بگذارید

et cetera
